اخبار فرهنگی جهاددانشگاهی
Alternate Text
قائم مقام مدیر حوزه‌ علمیه قم با تأکید بر اینکه هنگامی فردی در کار خوب و حسنه‌ای شریک شود، برای او ثوابی است، گفت: شما در خبرگزاری ایکنا به دلیل نوع حرفه و کارتان، فردی را ولو با یک اشاره «اَوْ أَشارَ بِهِ» متوجه اقدام نیک و حسنه‌ای کنید و مخاطب شما حالش خوب شود، شما در آن حال خوب شریک هستید.
چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
ایکنا
در جلسه کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن کشور انجام دو مأموریت مهم در حوزه قرآنی مدارس کشور به سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا سپرده شد.
شنبه 8 اردیبهشت 1403
ایکنا
ثبت‌نام در دوره‌های آموزش‌های خبری باشگاه خبرنگاران افتخاری ایکنا آغاز شد.
شنبه 8 اردیبهشت 1403
ایکنا
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اسلامی شهر تهران، امروز ۲۹ فروردین از ایکنا بازدید کرد.
چهار شنبه 29 فروردین 1403
ایکنا
مراسم بیست و یکمین سالگرد تأسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با حضور جمعی از اساتید و پیشکسوتان قرآنی در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شد.
چهار شنبه 15 فروردین 1403
ایکنا
دهمین دیدار نوروزی جامعه قرآنی با حضور جمعی از پیشکسوتان، اساتید و مدیران امور قرآنی کشور، ۱۸ فروردین ماه در ایکنا برگزار می‌شود.
سه شنبه 14 فروردین 1403
ایکنا
ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ایکنا با درس‌گفتارهایی در حوزه‌های مختلف قرآنی، دینی، اجتماعی، ادبی و فرهنگی در iqna.ir و شبکه‌های اجتماعی به نشانی iqnanews@ منتشر شد.
شنبه 26 اسفند 1402
ایکنا
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران از سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا بازدید کرد.
دوشنبه 21 اسفند 1402
ایکنا
خبرگزاری بین‌اللملی قرآن(ایکنا) به انگیزه دریافت و انتشار مقالات و یادداشت‌های قرآنی، جامعه علمی کشور، فراخوان همکاری داد.
یکشنبه 20 اسفند 1402
ایکنا
شماره جدید نشریه تخصصی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با عنوان «رایحه» ویژه‌ نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی با حضور جمعی از مدیران جهاد دانشگاهی و نیز مدیران امور قرآنی کشور در محل ستاد اقامه نماز رونمایی شد.
یکشنبه 20 اسفند 1402
ایکنا
یکصدوپنجاهمین ویژه‌نامه ایکنا با عنوان «رایحه»، نکوداشت حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مفسر و معلم قرآن کریم رونمایی می‌شود.
چهار شنبه 16 اسفند 1402
ایکنا
در نشست سهم جامعه قرآنی در مشارکت پُرشور انتخابات که به همت ایکنا برگزار شد، تنی چند از کارشناسان قرآنی بر نیازسنجی عام مردم و توجه به خواسته و مطالبات آنها تأکید کردند؛ ضرورتی که پرداختن صحیح به آن، تبدیل ادبیات قرآنی به زبان مورد فهم مردم را طلب می‌کند.
چهار شنبه 2 اسفند 1402
ایکنا
نمایشگاه هنر‌های قرآنی قلم با موضوع تدبر در سوره مبارکه قلم و با محوریت حضرت علی‌اکبر(ع) به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور گشایش یافت.
چهار شنبه 2 اسفند 1402
ایکنا
12345678910...