تاریخ انتشار: شنبه 13 اردیبهشت 1404
بازدید:
9
به همت گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان و با مشارکت معاونت فرهنگی- اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان ، کارگاه آموزشی تکنیکهای اقناع و متقاعدسازی ویژه اساتید طرح هدای دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.
در این کارگاه که روز چهارشنبه 10 اردیبهشت در محل سالن کنفرانس حوزه ی ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، دکتر غلامرضا قجاوند مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی واحد ابتدا به اهمیت بحث اقناع و متقاعد سازی به عنوان هدف اصلی ارتباط موثر پرداخت و گفت بحث اقناع بسیار اهمیت دارد خصوصاً در مورد نسل جدید و دانشجویان برای تشویق به انجام کار باید آنها را اقناع کرد.
قجاوند اقناع را مانند کشاورزی و زراعت شامل سه بخش کاشت، داشت و برداشت دانست و ضمن ارائه چند تعریف از اقناع و متقاعدسازی به بیان اصول کلی و مراحل فرایند اقناع پرداخت.
در این کارگاه اساتید شرکت کننده ضمن انجام چند کار عملی به شکل گروهی به تمرین تکنیکهای ارائه شده در کارگاه پرداختند.