سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
منوی سایت
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
صفحه مخصوص واحدها
پیوند ها
...............................................
تبلیغات
- مرکز آموزش سازمان فعالیت های قرآنی
مراسم گرامیداشت سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی
تاریخ انتشار: شنبه 21 بهمن 1396

مراسم گرامیداشت سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با حضور اعضای این سازمان در روز دوشنبه 16 بهمن ماه برگزار شد.

 مهندس حاجیلو در مراسم گرامیداشت سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف که با حضور اعضای این سازمان برگزار شد، گفتمان آزاد را از جمله برکات و نتایج پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد و اظهار داشت: انشاالله همه ی ما به عنوان ملتی که وارث خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هستیم بتوانیم این فرصت به دست آمده را مغتنم بشماریم و کمک کنیم تا انقلاب اسلامی با دستارودهای خوبی که داشته همچنان جلو برود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف در این مراسم، با ارئه گزارشی کوتاه از فعالیتهای یکساله، ضمن تقدیر از همکاری تمامی اعضای این سازمان در انجام فعالیتها و وظایف محول شده، گفت: هم اکنون ۶۵ پروژه ی فعال در سازمان جهاد شریف وجود دارد و همزمان با اجرای این پروژه ها برنامه ریزی هایی برای توسعه بیشتر فعالیتها در حوزه های دفاعی، نفت و گاز، ریلی، آبیاری و آموزش های تخصصی انجام شده است. وی از پروژه کارگاه آزمون گیربکس بالگرد به عنوان بزرگترین پروژه ی سازمان که مراحل ساخت و تست های اولیه آن با موفقیت سپری شده و تا ۶ ماه دیگر به کارفرما تحویل داده می شود، دو ابزار درون چاهی که اخیرا در نمایشگاه خوزستان از آنها رونمایی شد و ساخت و تحویل ۲۳ مجموعه تجهیزات پیشرفته ریلی و فعالیتهای آموزشی که در یکسال گذشته در بین واحدهای جهاد دانشگاهی مستقر در تهران با بیشترین رشد به فعاللیت خود ادامه می دهد، به عنوان بخشی از فعالیتهای موفق در چهار حوزه ی ذکر شده نام برد.

مهندس حاجیلو توانمندی بالقوه سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف را بسیار فراتر از ظرفیت بکار گرفته ی شده ی آن ذکر کرد و افزود: برنامه استراتژیک این سازمان تدوین شده و به عنوان سندی که همه ی گروه ها و مراکز این مجموعه را به تفاهم در حوزه ی فعالیتهای آن می رساند، از سوی شورای هماهنگی به مدیران ابلاغ شده است و در برنامه ریزی هایی که گروه ها و مراکز بر اساس استراتژی سازمان انجام می دهند سه استراتژی مهم، یکی تلاش برای جذب پروژه های کلان، دیگری توسعه محصولات فناورانه و همچنین صادرات یکی – دو محصول را مدنظر دارند. وی همچنین توسعه پروژه یابی، توسعه آموزش ضمن خدمت، تقویت مدیریت مالی و مهندسی مالی، تقویت بنیه علمی و کارشناسی و همچنین طراحی و اجرای سیستم های تضمین کیفیت در مراکز و گروه ها را به عنوان اهم برنامه ریزی های کلان سازمان در سال آتی نام بردند.

در ادامه ی مراسم گرامیداشت دهه فجر، دکتر محمد صادق حاجی تاروردی سرپرست پژوهشکده توسعه تکنولوژی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ما را به ضد دانش و علم بودن متهم می کردند، در حالی که رشد علمی کشور عکس گفته ی آنها را به دنیا ثابت کرده است. دکتر حاجی تاروردی با تبریک ایام پر برکت دهه فجر گفت: ملت ایران در سال ۵۷ حماسه ی بزرگی آفرید، حماسه ای که ملت دنبال استقلال، آزادی، عدالت و اسلام بود که خوشبختانه انقلاب اسلامی پیروز و نظام جمهوری اسلامی برقرار شد و انشاالله خداوند کمک می کند تا کار بزرگی که با همت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) انجام شد همچنان استوار پیش برود و امیدوارم ما همگی پیرو و راهرو کسانی باشیم که این حماسه بزرگ را آفریدند.

وی افزود: علیرغم تبلیغات منفی دشمنان، کشور ما در حوزه علم و دانش پیشرفت چشمگیری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرد. رشد دانشگاه ها ۱۲ برابر، هیات علمی دانشگاه ها ۱۱ برابر، دانشجویان ۲۵ برابر نشان دهنده ی این است که علم و دانش از جایگاه ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی برخوردار است. دکتر حاجی تاروردی با اشاره به اینکه هم اکنون رتبه ی علمی کشور ما بر اساس سنجش موقعیت علمی بر اساس پایگاه ISI 19در دنیا و رتبه یک در منطقه را داریم و بر اساس پایگاه اسکوپوس اروپا رتبه ما در دنیا ۱۶ می باشد گفت: کشور ما در جهان اسلام در اکثر موضوعات رتبه اول را دارد و در یک مورد که به جهاد دانشگاهی مربوط می شود موضوع سلول های بنیادی است که مربوط به فعالیت های پژوهشگاه رویان است و رتبه ی ۱۳ را در دنیا به خود اختصاص داده است.

سرپرست پژوهشکده توسعه تکنولوژی در ادامه ی سخنرانی خود با اشاره به بخشی ازموفقیت های بدست آمده در حوزه ی فعالیت های این پژوهشکده، اختصاص ردیف بودجه به این پژوهشکده و افزایش آن در سالجاری و اخذ گرید مدیریت عمومی از سازمان برنامه و بودجه، کسب رتبه A در چهار سال متوالی در ارزیابی وزارت علوم را بخشی از این موفقیت ها ذکر کرد. در مراسم گرامیداشت سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که در سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی، از ۱۶ نفر از اعضای بازنشسته این سازمان تقدیر شد.

ارسال نظر:
نام:

پست الکترونیکی:

آدرس وبسایت یا وبلاگ:

نظرشما:

لطفا عبارت را در کادر مربوطه وارد نمایید

قوانین سایت:
  • نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی شود
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
  • اگرچه تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 17 نوشته شود حداکثر تا 10 صبح روز بعد منتشر می شوند
  • پس از تکمیل فرم بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.
نظرات شما: