پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
منوی سایت
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
صفحه مخصوص واحدها
پیوند ها
...............................................
تبلیغات
- مرکز آموزش سازمان فعالیت های قرآنی
نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی: تمام تلاش و حمایت خود را برای پیشبرد فعالیت های جهاددانشگاهی، به کار خواهم بست
تاریخ انتشار: سه شنبه 28 شهریور 1396

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد علمی است و با توجه به واژه مقدسی که دارد کار جهادی مطالبه می کند و مقام معظم رهبری هم بر حمایت از چنین مجموعه هایی تاکید دارند.

به گزارش معاونت جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، رضا کریمی با بیان این مطلب در جمع کارکنان جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران هشت سال دوران دفاع مقدس، افزود: هدف از این حضور در مجموعه جهاددانشگاهی، تبادل نظر در جهت توسعه استان است تا بتوانیم در راه پیشرفت استان و کشور، نقش آفرینی نماییم.

وی با اشاره به اینکه امروز به خاطرحضور در مجموعه جوان، بانشاط، صمیمی و توأم با کار و تلاش جهت انجام مطالعات و تحقیقات، برایم روز فوق العاده ای بود تصریح کرد: از نزدیک دیدم همه کارکنان جهاددانشگاهی در گذشته و حال حاضر به دنبال ارتقای تاثیرگذاری مفید در استان بوده و هستند به همین خاطر تمام تلاش و حمایت خود را برای پیشبرد فعالیت های جهاددانشگاهی استان اردبیل به کار خواهم بست.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت های چشمگیر جهاددانشگاهی اردبیل در زمینه های مختلف درمانی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی، مدیران، مسؤولان و نمایندگان استان را به توجه و حمایت از این مجموعه که پرسنل آن هم از نسل جوان هستند وادار می کند.

کریمی با بیان اینکه در هر مجموعه ای که اعضای آن از قشر جوان جامعه می باشد خلاقیت، نوآوری و نشاط در آن موج می زند اضافه کرد: جهاددانشگاهی استان اردبیل با تمام توان و امکانات، برای رفع دغدغه های موجود استان تلاش می کند و به یقین همراهی مسؤولان، به تاثیرگذاری این نهاد انقلابی در استان می افزاید و فعالیت ها با کار جهادی به سرانجام خوبی می رسد.

وی رسالت جهاددانشگاهی را توانمند سازی حوزه های مختلف جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: هرچه ظرفیت و پتانسیل جهاددانشگاهی ارتقا یابد می تواند در جامعه تاثیر بیشتری داشته باشد به همین خاطر فعالیت های نمایندگان و مسؤولان استان در راستای توانمندسازی این نهاد انقلابی خواهد بود.

 

 کریمی فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز را در رفع دغدغه زوجین نابارور استان ارزشمند عنوان و تصریح کرد: باید مساعدت های لازم برای تامین فضا و تجهیزات لازم از سوی متولیان امر برای راه اندازی فناوری جدید PGD که برای بررسی ژنتیکی و تشخیص اختلالات احتمالی جنین  جهت جلوگیری از تولد کودکان معلول انجام گیرد.

وی با بیان اینکه فضای فیزیکی موجود مرکز درمان ناباروری برای حجم فعالیت های آن ناکافی است بر  اختصاص فضای مناسب به مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل قول مساعد داد.

در این جلسه سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، حضور مهندس کریمی، نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان این واحد ارزشمند خواند و افزود: حضور نمایندگان و مسئولان استانی در این واحد باعث افزایش انگیزه کارکنان برای انجام فعالیت های جهادی می شود.

مهران اوچی اردبیلی، با ارائه گزارشی از فعالیت های جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: واگذاری طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی به جهاددانشگاهی که از نهادهای موفق در این زمینه است می تواند حرکت استان به سوی توسعه را تسریع نماید.

وی از آمادگی جهاددانشگاهی استان اردبیل برای گسترش فعالیت های آموزشی و پژوهشی درتمام شهرستان های تابعه خبر داد و خاطرنشان کرد: در حاضر شعبه این واحد در شهرستان گرمی فعال است و تلاش داریم تا پایان سالجاری، شعبات خود را در شهرستان های پارس آباد و مشکین شهر راه اندازی نماییم.

اوچی با بیان اینکه دانش فنی لازم را برای گسترش فعالیت های مرکز درمان ناباروری قفقاز و راه اندازی روش PGD را داریم تصریح کرد:PGD، فناوری جدیدی در بررسی ژنتیکی  و تشخیص اختلالات احتمالی جنین، پیش از لانه‌گزینی در رحم مادر است که این امکان را برای افراد با شرایط خاص وراثتی فراهم می‌سازد تا از انتقال این ژن‌های معیوب به فرزندان خود جلوگیری کنند.

در این بازدید، کریمی، نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از مراکز درمان ناباروری قفقاز، آموزش کوتاه مدت، علمی و کاربردی و رشد فناوری گیاهان دارویی و بخش های مختلف اداری بازدید و در جریان فعالیت های آنها قرار گرفت.

 

ارسال نظر:
نام:

پست الکترونیکی:

آدرس وبسایت یا وبلاگ:

نظرشما:

لطفا عبارت را در کادر مربوطه وارد نمایید

قوانین سایت:
  • نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی شود
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
  • اگرچه تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 17 نوشته شود حداکثر تا 10 صبح روز بعد منتشر می شوند
  • پس از تکمیل فرم بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.
نظرات شما: