اجرای طرح بررسی وضعیت فروشگاههای زنجیرهای رفاه و طبقهبندی اقتصادی اجتماعی مشتریان در فروشگاههای زنجیرهای رفاه در استان خراسان شمالی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) واقع در جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی توسط پرسشگران کار آزموده و آموزش دیده آغاز و اجرا شد.
این پژوهش که با هدف بررسی وضعیت تأمین رضایت مشتری از نهادهای خدمات رسانی جامعه، شبکه توزیع کالاها وهمچنین ارزیابی خصوصیات مشتریان و ویژگیهای ارزشی آنان در راستای ایجاد ساز و کارهای لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب و موثر به مشتریان پرداخت.