وی با اشاره به اهمیت موضوع بازاریابی و بستهبندی در ایجاد ارزش افزوده بخش صنایع دستی و ذکر نمونههایی از موفقیتهای صاحبان مشاغل خانگی در این رابطه، خاطرنشان کرد: با استفاده از ابزارهای مختلفی مانند تجارت الکترونیک میتوان موجب موفقیت در کسب و کارهایی همچون صنایع دستی را نیز رقم زد.
«سعید عباسی بنیمدی» مدیر عامل شرکت رابین نیز در ادامه این کارگاه آموزشی در خصوص راهبردهای توسعه بستهبندی و تجارت الکترونیک صنایع دستی و «مظفری» پژوهشگر صنایعدستی نیز در رابطه با موضوع حفظ اصالت صنایع دستی نکاتی را یادآور شد.
گفتنی است؛ در پایان نیز از شرکت شهرکهای صنعتی استان و سازمان جهاددانشگاهی یزد در رابطه با برگزاری این تور آموزشی، تقدیر و تشکر شد.