دوشنبه 28 مرداد 1398
 
منوی سایت
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
...............................................
صفحه مخصوص واحدها
پیوند ها
...............................................
تبلیغات
مرکز آموزش سازمان فعالیت های قرآنی
چاپ کتاب " بازاریابی مبتنی بر دانش با تمرکز بر تجارت الکترونیک و تحقیقات بازاریابی " در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان
تاریخ انتشار: سه شنبه 24 اردیبهشت 1398

به همت شعبه انتشارات واحد صنعتی اصفهان کتاب « بازاریابی مبتنی بر دانش با تمرکز بر تجارت الکترونیک و تحقیقات بازاریابی » تالیف؛ آقای دکتر مجیدمحمدشفیعی، خانم دکتر عاطفه خوش‌فطرت با تیراژ 500 نسخه و 268 صفحه چاپ و راهی بازار کتاب شد.

در این کتاب می خوانیم : شرکتی که بتواند یک پایگاه اطلاعاتی یکپارچه از مشتریان، رقبا، عرضه‌کنندگان، تأمین‌کنندگان و سایر عوامل ‌‌تأثیرگذار بر بازار ایجاد نماید‌ و در دسترس تصمیم‌گیرندگان کلیدی خود قرار دهد، دارای استراتژی بازاریابی مبتنی بر دانش می‌باشد و بدین وسیله می‌تواند فعالیت‌های بازاریابی خود را بهبود بخشد.

کتاب حاضر در سیزده فصل طراحی شده است و در آن به مباحثی از جمله معرفی بازاریابی مبتنی بر دانش و ابعاد آن، نحوه پیاده‌سازی آن و نیز عوامل مهم مرتبط با آن پرداخته می‌شود. مخاطبین اصلی این کتاب را دانشگاهیان، مدیران سازمان‌ها و کلیه علاقه‌مندان به مباحث بازرگانی و کسب و کار تشکیل می‌دهند. هدف اصلی کتاب، ارتقای سطح علمی دانشگاهیان و مدیران، در یکی از زمینه های پرکاربرد سازمانی است که تاکنون کمتر مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل، این کتاب علاوه بر تدریس در دانشگاه‌ها، به عنوان راهنمایی برای مدیران نیز توصیه می‌شود تا بتوانند در کنار بهره‌گیری از مشاورین متخصص، به مدیریت بازاریابی به روش نظام‌مند و اصولی بپردازند.

دکتر مجید محمدشفیعی، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و پژوهشگر کسب و کار، بازاریابی و نظام‌های سازمانی است. وی علاوه بر ارائه مقالات در مجلات و کنفرانس‌های مختلف و اجرای موفق چندین طرح پژوهشی، به مشاوره و تشکیل کارگاه‌های آموزشی برای سازمان‌های کشور مشغول است. عاطفه خوش فطرت، کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه اصفهان است که علاوه بر انجام طرح‌های پژوهشی، دارای مقالاتی در زمینه مدیریت و بازاریابی است.

 

ارسال نظر:
نام:
 
پست الکترونیکی:
   
آدرس وبسایت یا وبلاگ:

نظرشما:

لطفا عبارت را در کادر مربوطه وارد نمایید

قوانین سایت:
  • نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی شود
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید
  • اگرچه تلاش می شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 17 نوشته شود حداکثر تا 10 صبح روز بعد منتشر می شوند
  • پس از تکمیل فرم بر روی دکمه ثبت کلیک نمایید.
نظرات شما: